lördag 19 juni 2010

Yes yes yes!

Nuuuuuuuuuuuu har det hänt!
Nu har vi bokat flygbiljetter. Hela vägen.
Den 4 oktober far jag till Indien, åker sen till Nepal,
tillbaka till Indien igen, möter upp Emma på flygplatsen,
efter två veckor åker vi vidare till Bali.
Efter lite mer än en månad, hem till Sverige den 18 december.
Brun och fin och med ryggsäckarna fulla av..julklappar kanske?

Shit pommes frites! Nu känns det alltså.
Pirr pirr i magen.

Blås blås i luften, och fy tusan vilket väder! Det är inte så att man tvekar när man får frågan om man vill åka utomlands.

Vilken dröm va?
För mig blir det verklighet om lite mindre än 4 månader.

~

Ikväll har vi haft så mysigt, kollat på en dokumentär om Europas (världens?) största bordell som ligger i Tyskland. Spännande, men väldigt konstigt. Män är märkliga varelser.

Jag var helt slut efter denna jobbvecka.
Inte mycket sömn. Sena nätter. Rödvin. Fiske. Skratt. Lycka.
Jag trivs så bra här, det är så kul när alla tjejerna är i huset igen!


Fiske ja! Jag tjuvade lite bilder från fotografen Louise efter vår fisketur i tisdags.
Vi fick med oss en 5 kilos-torsk hem!
Men det var inte vi som fångade den.
Jag rensade den helt själv med support av den vana torskhanteraren Emma, det var bra!

Eller har jag redan skrivit om det här? Känner som igen det här. Med att jag delade den i två och gjorde två filéer och så. Hm. Jaja. Ring och fråga mej om hur jag gjorde om ni vill veta.
Här kommer bilderna i alla fall.


Fruktvin är ett måste när man ska fiska!
Rekommenderas: Lemon Gold Citron, Åkesson Vin AB.


För Gluggen så räckte det med några öl för att få upp storflundran.


Gott vin, fin utsikt. Skön stämning. Men än ingen fisk.


Diiieee muthaafucka!



Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar